Bangkok. II päev. I osa.

Stseen 1. Kohvik Greens & Cheese. Kl 9.00.

Nagu ikka, valisime ärkamiseks viimase minuti ning seejärel tormasime ummisjalu veel viimaste unimütside seas hommikusöögile. Kuna me mõlemad vaatasime „The Beachi“ viimati aastate eest, siis tabas meid üllatus, kui me hommikusöögiks mune, peekonit, imemaitsvaid puuvilju nosides ning mitte nii maitsvat kohvi lurpides, järsku seinalt lugesime, et see on filmi üks võtteplatse.

10681669_861996710484633_547316083_n

Stseen 2. Kuninga paleest üle tee. Kl 12.00.

Otsides sobivat võimalust tee ületamiseks, haaras meil järsku käest üks tai vanahärra. Ta väitis end olevat õpetaja kõrval asuvas koolis ning asus usinalt meie kaardile erinevaid Buddha kujusid märkima. Samal ajal rääkis ta, et täna on kuningapoja sünnipäev ning seetõttu on õhtul palees oodata ilutulestikku. Nii muuseas märgiti ära, et sel puhul on ka kohalikus Tourist Office’is välismaalastele suur discount ning seejärel märgiti lahkelt ka see kaardile. Ühtlasi teatas ta, et on ka Buddha ja Government Day ning seetõttu on ka kõik templid külastamiseks tasuta. Peale pikka taikeelsete sõnade ning tuk-tuki meestega kauplemise õpetamist haarati justkui maa alt välja üks tuk-tuki mees, kes pidi meid siis kokku 20 bahti (0.48 eur) eest mööda linna ringi vedama.

2012-12-26 18.58.55 2012-12-26 19.04.59 2012-12-26 19.06.01 2012-12-26 19.08.31 2012-12-26 19.09.22 2012-12-26 19.10.36 2012-12-26 19.12.50 2012-12-26 19.13.09

Stseen 3. Seisva Buddha tempel. Kl 12.20.

Esimene templiskäik möödus ilma vahejuhtumiteta. Tuk-tuki mees näitas meile kätte 45-meetrise Buddha, mida lisaks õnnetoovatele lootose õitele ja viirukivingule, ümbritses lademete viisi kuumast joobnud „kassilaipu“.

Stseen 4. Istuva Buddha tempel. Kl 13.00.

Olles ära vaadanud Buddha tema järgmises põhiasendis (kui me nüüd ei eksi, on neid ühtekokku seitse), haaras meil templi ees käest järgmine vanahärra, kinnitades juba varem kuuldud juttu Buddha ja Government Dayst ning kuningapoja sünnipäevast. Nii muuseas mainiti aga jälle ära Tourist Office (koodnimega 16.8). Kergeusklikult ja midagi paha kahtlustamata suundusimegi tuk-tuki mehega 16.8 poole – pidi see ju olema turistile turvaline ja odavate hindadega valitsuse poolt hallatav kontor.

2012-12-26 19.24.382012-12-26 19.28.33

Stseen 16.8. Tourist Office. Kl 13.30.

Vaevalt jõudsime tuk-tukiga tänava äärde tõmmata, kui juba oli tuk-tuki mees meid osavalt Tourist Office’i uksest sisse lükanud. Seal pandi meid kiirelt istuma ning prillidega tädi asus uurima, mis sorti veidruste virr-varri meile pähe määrida annaks. Vaevalt jõudsime prouale anda kiire ülevaate oma tagasihoidlikest reisiplaanidest, kui ta juba asus muu jutu sees meile tungivalt sisendama, et iseseisvalt need noored preilnad küll seda reisi organiseeritud ei saa. Olles nii sellest kui ka jutust, et kohe-kohe tuleb asuda passe (,mida meil õnneks tol hetkel kaasas polnud), kuhugi saatma, asus ta meile ette söötma ulmeliste hindadega reispakkumisi serveerides need hõrgutavaimate sooduspakkumistena. Nii me siis, segaduses kui kitsed kümne heinakuhja vahel, asusimegi tagasi teele hotelli poole, et sealt veel hommikul safety boxi hoiule antud passid viia uute hinnapakkumiste lootuses turismibüroo „lahke“ perenaise kätte.

Stseen 6. Hotell. Kl 13.45.

Selle asemel, et uisapäisa valvelauast passid pihku haarata, suundusime siiski esialgu toa poole. Olles kiirelt läpakatele valu andnud ja üle vaadanud oma algse info rongipiletite ja hotellide kohta, hakkas meie peas kuju võtma hirmus mõte: me oleme reisibüroovalküüri teravate küüniste haardesse sattunud ning nüüd tuleb veel plähvide välkudes vastassuunas plagama panna. Istunud tuk-tukki, teatasime resoluutselt, et nüüd jätkub sõit küll veel ainult Bangkoki ühe sümboli – Golden Mountaini poole…

Jätkub

Stay tuned for the next episode